mafoss_logo_high_res.png
Menu
mafoss_logo.png

blue_maritime_cluster_url.jpg

Digital strategi og ledelse

GCE Blue Maritime og NTNU inviterer til kurs i Digital strategi og leiing. Fullført kurs gir 7,5 studiepoeng og gir mellom anna ferdigheiter som omtalt i kursbrosjyra; "Etter fullført kurs skal deltaker kunne analysere og utvikle strategier for digitalisering av virksomheter, verdikjeder, Big Data og Internet of Things."

8. og 9. juni på Hotel Waterfront, Ålesund.

Pris for medlemmer i GCE eller MAFOSS; 9.900,- (Ordinært 17.500,-/25.000,-)

Program og påmeldingslink her.

 

Lunsjmøte 17. og 23. oktober
Lunsjmøte 17. og 23. oktober
Vi har gleda av å få samarbeide med GCE Blue Maritime og NCE Blue Legasea om to samlingar med tema "EU-finansiering" i haust.
Den første samlinga er i Fosnavåg den 17. oktober og den andre samlinga er i Ulsteinvik 23. oktober. Sjekk påmeldingslink for seminaret den 17. her og sjekk påmeldingslink for seminaret den 23. her. Vel møtt til å lære meir om muligheiter innan finansiering for DINE prosjekt!
03.09.19 14:31
Frukostmøte 3. oktober
Frukostmøte 3. oktober
Jobbar du med personalsaker? Saman med våre venner i SANDS inviterer vi til frukostmøte på Quality Hotel Ulstein den 3. oktober. Sjå vedlegg for detaljar, og meld deg på! 
30.08.19 14:02
Sverre Farstad seglar igjen
Sverre Farstad seglar igjen
Sverre Farstad & Co tek over Ulstein sin Blue King og startar opp att med rederi. - Vi er svært glade for at denne avtalen no er på plass og vi ser fram til at skipet kjem i drift igjen. Det nye reiarlaget er eit er spanande tilskot til den maritime klynga i regionen og vi ønskjer dei lykke til framover, seier konsernsjef Gunvor Ulstein i Ulstein Group.  Skipet er av designtypen PX 121 frå Ulstein Design & Solutions og det vart levert frå Ulstein Verft i mai 2016. Ulstein har til saman levert 30 design- og utstyrspakkar til typen PX121 til ulike reiarlag, 10 av fartøya er bygde ved Ulstein Verft. 
Det er svært gledeleg at denne avtalen er gjort, og MAFOSS gratulerer og ønsker lukke til for Farstad & Co.

21.06.19 10:56
Color Hybrid årets skip!
Color Hybrid årets skip!
Ulstein og Color Hybrid vann prisen for årste skip under NorShipping 2019. MAFOSS gratulerer!  Les meir her.
04.06.19 12:46
AutoPass
AutoPass
Mot løysing på utfordringane.
MAFOSS set pris på at høyringsrundene rundt innføring av AutoPass er tatt alvorleg av politikarane. Sjølv om vi ville hatt tilbake gamle takstsoner får vi seie oss nøgde med ein halv siger.  Les meir på nett.no 
16.05.19 14:36
Årsmøtet 2019
Årsmøtet 2019
På årsmøtet 24. april 2019 vart det valt nytt styre inklusive vara. Nytt styre ser slik ut: Oddvar Saunes Bjørklund Holding Ny for 2 år Ann-Magritt Ringstad Ulstein Ikkje på val Guri Sætre Island Offshore Ikkje på val Hallvard Pettersen Brunvoll Ikkje på val Margrete Heltne Hovde Tussa24 Attval 2 år Monika Nipen Kleven Maritime Ny for 2 år Geir Sundal Kongsberg Maritime Ny for 2 år Vara til styret: Jan Tore Leikanger Jets Vidar Gjerdsbakk  Ulstein Tor Egil Rise Hareid Group Iver Bjørnerem Ulmatec Joar Sundgot Servi Ulsteinvik Mads-Andre Værnes Kleven Maritime Tommy Fredriksen Kongsberg Maritime
25.04.19 09:25
Kurs for ansatte
Kurs for ansatte
Når du treng kurs for dine ansatte fiksar MAFOSS det for deg.
Vår samarbeidspartnar Opplæring Vest set opp kurs for MAFOSS sine medlemsbedrifter med jamne mellomrom, og set også opp kurs på bestilling i bedrift eller i samarbeid med fleire for å få prisen ned.
I linken her finn du oversikt over dei kursa som er under planlegging framover.
01.03.19 11:10
Linblad vil ha meir
Linblad vil ha meir
Linblad skal bygge meir hos Ulstein:
Ulstein Group skal byggje eit polarskip nummer to for Lindblad Expeditions Holdings, Inc. Lindblad sin polarflåte aukar då til fire. MAFOSS gratulerer!! 

 Lindblad bestiller nytt cruiseskip frå Ulstein Ulstein Group skal byggje eit polarskip nummer to for Lindblad Expeditions Holdings, Inc. Lindblad sin polarflåte aukar då til fire. Lindblad Expeditions Holdings, Inc. er ein verdsleiande leverandør av ekspedisjonscruise og opplevingsreiser. Reiarlaget har frå før ein skipsbyggingskontrakt på plass ved Ulstein Verft. Skip nummer éin, ‘National Geographic Endurance’ skal leverast i første kvartal 2020. - Vi er svært nøgde med at Lindblad, ein verdsleiande aktør innan ekspedisjonscruise, igjen har valt Ulstein som designar og byggjar av det nye ekspedisjonscruiseskipet deira. Dette er ei tillitserklæring til alle våre tilsette, seier Ulstein sin konsernsjef, Gunvor Ulstein. Ho held fram: - Lindblad er ein kompetent og erfaren kunde, og vi ser fram til eit fortsatt godt og konstruktivt samarbeid med dei. Fartøyet blir bygd ved Ulstein Verft i Ulsteinvik, og er planlagt levert i tredje kvartal 2021. Polarskipet er systerskip til ‘National Geographic Endurance’, og har den høgaste isklassa (PC5 Category A) som har blitt tatt I bruk for spesialbygde passasjerfartøy, Det er utstyrt med Ulstein sin X-BOW®, som gir ei jamn og komfortabel reise sjølv ved høg sjø i mot, noko som også fører til auka drivstoffeffektivitet og reduserte utslepp. - Det er svært spennande å kunngjere neste fase i vekststrategien vår, seier Sven Lindblad, som er president og konsernsjef i Lindblad, og held fram:  - ‘National Geographic Endurance’ byr på heilt unike reiseruter som følgje av eigenskapane til skipet. Fartøyet har blitt møtt med stor spenning både frå passasjerar som har reist med oss før, og frå dei som er nye for Lindblad-National Geographic, og vi er sikre på at systerskipet hennar vil bli møtt med den same entusiasmen i marknaden. Desse to skipa representerer eit heilt nytt nivå på yteevna innan ekspedisjonscruise, både når det gjeld komfort for passasjerane, når det gjeld kva regionar og ruter dei er i stand til å trafikkere, og evna til å kunne fungere som vitskapsplattformer i nokre av dei fjernaste og mest urørte delane av verda. Som systerskipet vil det nye skipet ha plass til 126 passasjerar i 69 romslege lugarar og suiter, og er designa for at gjestane skal kunne ha nær kontakt med naturmiljøet og vere ei ultimat plattform for utforsking. 75 prosent av lugarane har balkongar der ein kan nyte utsikta, der er fleire observasjonsdekk både inne og ute, og observasjonsvingar, noko som gjer at det omliggande miljøet til ei kvar tid vil vere tilgjengeleg. Ekspedisjonar ut frå skipet er forenkla gjennom eit innovativt festesystem for gummibåtar, noko som gir rask og trygg tilgang til ein kvar destinasjon. Skipet har eit breitt utval av ekspedisjonsmateriell, til dømes kajakkar, langrennsski, ein fjernstyrt miniubåt, undervassmikrofonar, eit videomikroskop, undervassvideokamera med meir. -Vi er begeistra over å annonsere bygginga av dette spennande nye skipet, seier Nancy Schumacher, viseadministrerande direktør innan reiseaktivitetar i National Geographic Partners. - Dette er eit nytt eksempel på suksessen og den pågåande ekspansjonen i partnarskapen mellom National Geographic og Lindblad. Om Lindblad Expeditions Holdings, Inc. Lindblad Expeditions Holdings, Inc. er eit selskap som tilbyr ekspedisjonsreiser, og samarbeider med National Geographic for å inspirere folk til å utforske og bry seg om planeten. Gjennom dette samarbeidet vert det laga marine ekspedisjonsprogram som skal fremje naturvern og berekraftig turisme. Reisene er pedagogisk orienterte, der gjestane får møte og lære av leiande forskarar, samtidig som dei utforskar fantastiske naturmiljø både over og under sjøen ved bruk av toppmoderne ekspedisjonsmateriell. Om Ulstein Group  ULSTEIN har om lag 600 tilsette og har hovudkontor i Ulsteinvik. ULSTEIN leverer produkt og tenester innan skipdesign, skipsbygging og utstyrspakkar til den internasjonale marknaden. I 2017 feira selskapet sitt 100-årsjubileum. Gjennom eit hundreår har dei skapt morgondagens løysingar for berekraftige marine operasjonar saman med sine partnarar.  Ulstein Verft har til saman bygd over 300 skip, meir enn 100 skip frå Ulstein Group er levert med X-BOW®. Om National Geographic Partners LLC National Geographic Partners LLC (NGP) er eit samarbeid (joint venture) mellom National Geographic og 21st Century Fox. Dei har som målsetting å tilby vitskap, forsking, eventyr og utforsking på tvers av sine mediekanalar, som kvar månad når meir enn 760 millionar menneske i 172 land. NGP yter 27 prosent av inntektene sine til nonprofitt-selskapet National Geographic Society for å finansiere arbeid innan vitskap, utforsking, naturvern og utdanning.   https://ulstein.com/news/2019/lindblad-bestiller-nytt-cruiseskip-fra-ulstein
28.02.19 15:11
Ny kontrakt til UDS
Ny kontrakt til UDS
Ulstein Design & Solutions har fått kontrakt på fjerde cruiseskip for SunStone. MAFOSS gratulerer! Reiarlaget SunStone Ships har signert sin fjerde skipbyggingskontrakt på eit ekspedisjonscruiseskip i Infinity-serien.
Fartøyet, som skal byggast på CMHI-verftet i Kina, er eit CX103-design med X-BOW® og er designa av Ulstein Design & Solutions AS. Designkontrakten for SunStone Ships var den første cruisekontrakten for Ulstein, eit skipsdesignselskap med lang erfaring frå offshoreindustrien. Den patenterte skipsbaugen, X-BOW®, vart opphavleg utvikla for eksepsjonelt gode sjøeigenskapar ved tøffe vêrforhold, men har også ein fordel ved at han gir meir plass i baugområdet. Denne ekstra plassen har på dette skipet blitt utnytta til romslege salongar med eineståande utsikt. Designa for luksusturar Vantage Cruise Line har chartra det fjerde fartøyet, "Ocean Explorer", og har til no planlagt cruise til stader som søraust-Asia, Middelhavet og Skandinavia. Infinity Class-fartøya er 104,4 m lange og 18,4 m breie. Dei har passasjerkapasitet på 130-200, og mannskapskapasitet på 85-115. Skipet er lite nok til å gi ei eksklusiv atmosfære, og stort nok til å kunne by på det meste av forventa tenester og fasilitetar, mellom anna jacuzzi, bar og restaurant, boutique, utandørskino, treningsstudio og spa. Skipet har mykje utstyr for utandørsaktivitetar, til dømes syklar, padlebrett og kajakkar, og små ilandsettingsfartøy. Interkontinentalt samarbeid Infinity-prosjektet er eit samarbeid over landegrenser, der reiarlaget, chartraren og interiørdesignarane held til i USA, skipsdesignet er utvikla I Noreg, og skipsbygginga går føre seg i Kina. Det første fartøyet i denne serien på potensielt ti skip, “Greg Mortimer", er i sluttfasen før planlagt levering i 3. kvartal 2019.
27.02.19 15:07
Levering frå Kleven
Levering frå Kleven
Siste båt i serien er levert til Maersk 14. februar. MAFOSS gratulerer med gjennomført serie på til saman seks skip.

No er heile Starfish-flåten komplett.
Mærsk Maker vart levert frå Kleven 14. februar 2019. Dette er den sjette og siste av ein serie på seks ankerhandterarar til Maersk Supply Service A/S. Bygd for operasjon på store havdjup er den såkalla M-serien utstyrt med ei rekkje nyvinningar, noko som har gitt dei eit godt rykte i den globale marknaden.
Mærsk Maker vart døypt under ein seremoni på kaia ved Kleven Verft, med Rikke Eskjær som gudmor. Fartøyet vil forlate Kleven like over helga med kurs for Aberdeen, og spot-marknaden i Nordsjøen. Uttale frå konsernsjefane
Olav Nakken, konsernsjef i Kleven Verft AS, er godt nøgd både med prosjektet og samarbeidet som vi har hatt med Maersk: - Det er stor stas at vi no leverer frå oss det sjette søsterskipet i Starfishserien. Prosjektet har vore viktig både for Kleven og for alle underleverandørar som har vore involvert. Maersk er ein kvalitet- og sikkerheitsbevisst kunde som vi har lært mykje av, særleg i samband med HMS og igangsetting av maskinerisystem, seier Nakken og held fram: - No når Starfishflåten er komplett, tek vi eit farvel med Maersk for denne gang, og ønskjer dei velkomne tilbake!
- Heilt frå leveringstidspunktet har M-klasse-serien, nokon av dei nyaste fartøya som opererer i olje-service industrien, vist sine avanserte eigenskapar og store kapasitet. Fartøya leverer imponerande resultat innan ei rekke tenester, og vi har mottatt positiv tilbakemelding frå våre kundar over heile verda, seier konsernsjef Steen S. Karstensen, Maersk Supply Service.
Fakta om Mærsk Maker
Mærsk Maker er av typen Salt 200, og har eit ope dekksareal på meir enn 800m2, med 102m2 overbygd dekksareal i tillegg. Ho er også utstyrt med ankerhandteringsvinsj på 450 tonn. Denne er plassert i ei lukka garasje slik at mannskap og utstyr er verna for dei røffe omgjevnadane fartøyet tidvis opererer i. Mærsk Maker har isklasse, og er også klargjort for ROV-operasjonar og oljeoppsamling. Trekkrafta til fartøyet er målt til 260 tonn. For meir informasjon, kontakt:
Olav Nakken, konserndirektør Kleven – mobil 916 30116 Om Kleven
Kleven har levert over 100 avanserte fartøy for norske og internasjonale kundar siden 2014. Etter ei utfordrande periode i kjølvatnet av nedgangen i offshore-sektoren, er verftet no eigd av Hurtigruten, og har for tida to hurtigruteskip under bygging. Det ligg også føre intensjonsavtale om bygging av eit tredje hurtigruteskip.
15.02.19 08:22
Myklebust leverer
Myklebust leverer
To ferger levert på to dagar! Myklebust verft leverer topp moderne miljøferger til nøgd kunde.
MAFOSS gratulerer med overlevering og vel gjennomført oppdrag.To miljøferjer levert frå Myklebust Myklebust Verft har no levert to nye plug-in hybridferjer til FosenNamsos Sjø. Kontrakten blei inngått i november 2016. Bygg 390 – Lagatun - blei overlevert torsdag 29. november og bygg 391 – Munken - i dag fredag 30. november. Begge ferjene skal settast inn i sambandet Flakk – Rørvik frå 01. januar 2019. - Med bygginga av desse fartøya har Myklebust sin stab og våre underleverandørar levert eit produkt som miljømessig har dei aller nyaste og beste løysingane, seier dagleg leiar Inge-Jonny Hide i Myklebust Verft. - Ferjene vil i stor grad få all straum frå kraftige landbaserte hurtigladestasjonar som vil levere 4,5 megawatt, seier Øyvind Sandvik og Tor Inge Nordmo som har vore prosjektleiarar frå verftet. Det er Siemens si ny-utvikla batteriløysing som er valt både om bord i ferjene og til ladestasjonane på Flakk – Rørvik. I tillegg har ferjene, som er designa av Multi Maritime i Førde, moderne lav-utslepp dieselaggregat om bord. Kapasiteten er 130 personbilar og 399 passasjerar som har tilgang til ein 360 graders panoramasalong under overfarten. Mellom innovasjonane om bord er også navigasjonssystemet Autocrossing frå Rolls-Royce. Systemet bidreg til lavare energiforbruk gjennom å analysere ytre omgjevnader og sørge for best muleg energioptimal overfart. Straks veret tillet det vil ferjene sette kursen mot Trondheim. - Vi gled oss til å ta imot passasjerane om bord i Lagatun og Munken som med sine hybridløysingar vil vere utgjer eit teknologisk vendepunkt innan norsk ferjedrift, seier Adm. Direktør Grete Fuglem i FosenNamsos Sjø. FNS vann i si tid anbodskonkurransen som oppdragsgjevar ATB lyste ut for sambandet.
30.11.18 14:43
Kroner til IT-satsing
Kroner til IT-satsing
Ulstein Kommune er ei av kommunene i fylket som får støtte fra regjeringa til satsing på kompetanseheving innan programmering.
Pengane skal gå til utstyr slik at lærarar som har fått kompetanseheving og vidare utdanning innan programmering skal kunne nytte riktig utstyr når dei underviser.
Ulstein Kommune i fleire år har satsa bevisst på arbeid med koding og programmering, og er mellom dei fremste kommunene i denne satsinga pr i dag. Arbeidet og ideane får grunnskulen i Ulstein vert etter kvart også vidareført til å etablere faglinjer ved Ulstein vidaregåande skule. Dette får ein til ved at sentrale lærarkrefter i Ulstein er ansatt der for å ta arbeidet med programmering til neste nivå. MAFOSS gratulerer med støtta, og oppfordrar andre kommuner til å satse tilsvarande.  Les meir.
12.11.18 09:01
Heidra under Verftskonferansen
Heidra under Verftskonferansen
Eirik Berge Sæther fekk ei hyggeleg overrasking under verftskonferansen 2018 då han som ein av totalt to fekk skipsbyggarprisen til Norsk Industri. Svært triveleg å sjå at TAF-ingeniørane framleis vert sette pris på  i bransjen. Vi gratulerer Eirik med prisen! 
08.11.18 15:13
Meir Cruise frå Ulstein
Meir Cruise frå Ulstein
Tredje ekspedisjonscruiseskip for Ulstein ved CMHI Nyleg erklærte reiarlaget SunStone Ships den første opsjonen i INFINITY-klassen av Ulstein-designa ekspedisjonscruiseskip. Reiarlaget har no erklært opsjon nummer to. Totalt er dermed tre skip basert på designet CX103 under bygging for SunStone ved CMHI-verftet i Kina. MAFOSS gratulerer! I 2017 inngjekk SunStone Ships ein kontrakt på eitt skip og ni opsjonar på leveransar av design for ekspedisjonscruiseskip og utstyrspakkar frå Ulstein. Alle dei ti fartøya er ein del av SunStone Ships sin serie av fartøy i INFINITY-klassen. Med denne erklæringa vil dermed CMHI-verftet (China Merchants Heavy Industry) i Kina bygge tre ekspedisjonscruiseskip basert på Ulstein-design. Ulstein sin kontrakt er med verftet. SunStone Ships har signert ein langsiktig charterkontrakt med Victory Cruise Lines på dette tredje fartøyet, som vil bere namnet 'Ocean Victory'. Nybygget vil bli levert i mars 2021. SunStone sin president og konsernsjef, Niels-Erik Lund, seier: - Vi er nøgde med at skipa i INFINITY-klassen har vorte tatt inn i marknaden så raskt. Det ser ut til at europeisk design og teknologi, kombinert med lavare samla driftskostnader, har truffe blink i marknaden for denne typen skip. - Vi er svært fornøgde med arbeidet som SunStone Ships har lagt ned for å finne cruiseoperatørar til desse fartøya, og er overtydde om at dei kjem til å få realisert alle dei ti skipa i serien, seier Tore Ulstein, visekonsernsjef i Ulstein Group og leiar for forretningsområdet Design & Solutions. - Vi har eit tett samspel med dei involverte partane, og ser fram til eit vidare godt samarbeid på neste fartøy. Ulstein Design & Solutions har designa skipet, og er også ansvarleg for utstyrsleveransane, der alt hovudutstyr er basert på utprøvd teknologi og frå anerkjende europeiske produsentar. Tillberg Design USA har ansvaret for interiørdesignet, medan Makinen har oppgåva med å bygge opp alle innvendige rom. Det er ikke berre X-BOW® som gjer at skipet skil seg ut. Totalløysinga er designa for å maksimere kvalitetsopplevingane innandørs og naturopplevingane utandørs. Observasjonsdekk og balkongar gir god utsikt til naturomgjevnadene. Baren og restauranten serverer delikatessar og forfriskingar gjennom heile dagen. Fasilitetane på skipet inkluderer tre restaurantar og ein open dekksrestaurant, observasjonssalong, forelesarsalong, pianobar, treningsrom og spa-fasilitetar, bibliotek, butikkar, omkledingsområde for gummibåtekskursjonar, 20 gummibåtar, svømmebasseng, boblebad og bassengbar. Det første skipet i INFINITY-klassen, ‘Greg Mortimer’, er planlagt å bli levert i august 2019. Det skal gå i oppdrag for Aurora Cruises i Australia. Skipa i INFINITY-klassen er 104,3 meter lange og 18,4 meter breie. "Ocean Victory" vil ha overnattingsplass for 100 mannskap og 200 passasjerar. Skroget får polarklasse PC6, polarkode Cat B, med dynamisk posisjoneringssystem og såkalla ‘nullfarts-stabilisatorsystem’.
07.11.18 08:39
Nytt cruiseskip for Ulstein
Nytt cruiseskip for Ulstein
MAFOSS gratulerer!

SunStone Ships med ordre på eit nytt ekspedisjonscruiseskip frå Ulstein I 2017 kunne Ulstein Design & Solutions AS annonsere sin første design- og utstyrskontrakt på eit X-BOW-ekspedisjonscruiseskip for SunStone Ships. Denne kontrakten inkluderer også ni opsjonar, og det er den første av desse opsjonane som no har vorte erklært.Det første skipet for SunStone, som har fått namnet ‘Greg Mortimer’, er under bygging ved verftet CMHI (China Merchants Heavy Industry), og skal ut på sitt første cruise etter ferdigstillinga siste kvartal 2019. Både skip nummer ein og to er chartra av det australske selskapet Aurora Expeditions. - Vi valte Ulstein som følgje av deira skrog- og tekniske design, og at dei kan stille med prosjektteam I Kina som følgjer opp produksjonen, fortalde Niels-Erik Lund, president/konsernsjef i SunStone Ships då den første skipskontrakten vart annonsert. Han sa vidare: - Det vart svært viktig for oss at vi fekk utvikla eit høgkvalitets ekspedisjonscruiseskip med dokumentert design og teknologi. Ulstein har designa meir enn 105 fartøy med X-BOW-designet. Desse skroga er utvikla for tøffe vêr- og bølgjeforhold, med høg komfort og god drivstoffeffektivitet. - Vi er glade for at SunStone tek til å erklære opsjonane ved CMHI. Det viser at designa og løysingane våre tilfredsstiller dei forventingane dei har hatt. I tillegg til design- og utstyrspakka, skal vi følgje opp verftet med eit team på staden. Dette inkluderer prekommisjonering og kommisjonering, testing og prøvetur-assistanse. Når desse SunStone-skipa vert klare for å dra på cruise, trur vi dei vil vere svært attraktive for ekspedisjonscruise-passasjerane, seier Tore Ulstein, som er visekonsernsjef i Ulstein Group og leiar av området Design & Solutions. Ulstein sin kontrakt er med China Merchants Group (CMG) i Kina, og skipa vil bli bygde ved deira verft. Skip nummer to er planlagt for levering i august 2020. Ulstein er ansvarleg for leveringa av design- og ustyrspakka, der alt hovudutstyr er basert på utprøvd teknologi og frå anerkjende europeiske produsentar. Ekspedisjonscruiseskipa er dei første av sitt slag der ULSTEIN X-BOW®-skrogdesignet er integrert. X-BOW-utforminga gjer at passasjerane kan stå framme i baugen og sjå rett på bølgjene der dei treffer skroget. Baugen fører til reduserte rørsler i skipet og med det eit meir komfortabelt opphald. X-BOW har ei avsmalnande forskipsutforming som trengjer seg fram i store og små bølgjer, noko som reduserer stamping og slag i røff sjø. Det hindrar skipet i å stige på bølgjene for så å falle hardt ned på vassoverflata. Skipet treng mindre drivstoff til å kutte seg gjennom bølgjene, noko som reduserer drivstoffkostnader og energibruk, og dermed reduserer utslepp. Det er ikkje berre X-BOW® som gjer at desse skipa skil seg ut. Skipa si totalløysing er designa for å maksimere kvalitetsopplevingane innandørs og naturopplevingane utandørs. Observasjonsdekk og balkongar gir høve til å ta inn over seg dei spektakulære omgjevnadene medan ein framleis oppheld seg om bord. Ein høgstandard-restaurant og bar serverer mat og forfriskningar. Ekspedisjonscruiseskipa av typen ULSTEIN CX103 er 104,3 meter lange og med ei breidde på 18,4 meter. SunStone-skipa er ein del av deira Infinity Class, der passasjerkapasiteten varierer mellom 130 til 200, og mannskapskapasiteten frå 85 til 115. Skoget får polarklasse PC6, kategori B, med dynamisk posisjoneringssystem og såkalla ‘nullfarts-stabilisatorsystem’.  
05.10.18 15:49
Ny Klevensjef
Ny Klevensjef
Olav Nakken (54) er ny administrerande direktør ved Kleven Verft AS.Olav Nakken (54) er ny administrerande direktør ved Kleven Verft AS. Nakken er utdanna skipsingeniør frå NTNU og har over 25 års erfaring innan maritim sektor i inn- og utland, spesielt innan  bygging av passasjer- og cruiseskip. Den nye Kleven-direktøren har blant anna vore ansvarleg for klassifiseringsverksemda av nybygde cruise- og passasjerskip i Det norske veritas (DNV), og har leia drifta av fire verft i Aker Yards. Det siste året har han vore prosjektdirektør for Hurtigruten sin nybyggorganisasjon. - Vi er veldig glade for å få på plass Olav som ny administrerande direktør ved Kleven verft. Han har ein unik og brei bakgrunn frå bygging av cruise- og passasjerskip, og tung internasjonal erfaring frå verftsbransjen. Det gir han eit perfekt utgangspunkt for å posisjonere Kleven i eit viktig vekstsegment, og rigge verftet for nye kontraktar i åra som kjem, seier styreleiar Ørjan Svanevik i Kleven. Den nye direktøren vart presentert under eit allmøte måndag formiddag. - Kleven har ein heilt spesiell posisjon, med ein kombinasjon av stolte tradisjonar, moderne teknologi og unik kompetanse. Eg kjenner både verftet og organisasjonen, og ser kor store moglegheiter som finnast for å sikre verftet meir arbeid i åra framover, seier Nakken. Karsten Sævik, som har leia Kleven gjennom den siste omstruktureringsperioden, vil i ei overgangsperiode vere tilgjengeleg for rådgiving for verftet. - Styret ynskjer ei tettare oppfylging av verftet, og ynskjer difor ein administrerande direktør som vi har hatt ein lengre relasjon til og jobba med over tid, seier Svanevik. - Styret ynskjer å takke Karsten for jobben han har gjort på Kleven, og set pris på at han er tilgjengeleg for oss også ei periode framover, seier Svanevik. Kleven byggjer for tida verdas to fyrste hybriddrevne ekspedisjonscruiseskip for Hurtigruten. Det fyrste av dei to skipa skal leverast som avtalt tidleg i 2019, og etter eit omfattande testprogram segle sin fyrste tur i byrjinga av mai.
01.10.18 13:03
Rolls-Royce vert Kongsberg
Rolls-Royce vert Kongsberg
Fredag 6. juli vart det offisielt at Kongsberg kjøper Rolls-Royce sin marine del. Unntatt i dette oppkjøpet i denne omgang er Bergen Engines.  MAFOSS trur at oppkjøpet vil styrke og gi rom for vidare utvikling av ein produktportefølge og spissa toppkompetanse som selskapa samla representerer i dag. Rolls-Royce er oppe i omfattande prosessar med effektivisering og omstilling, og vil kjøre desse prosessane vidare fram mot overtaking neste år. Kongsberg får såleis servert ei topp spissa og skjerpa bedrift når dei tek over. MAFOSS trur at Kongsberg, som norsk industriell eigar med god innsikt i det omfattande arbeidet maritim klynge framleis representerer, vil sjå verdien av å ha sentrale delar av si framtidige satsing plassert i regionen som representerer essensen av den maritime klynga. Trua på at vi skal halde på med satsing på maritime produkt av høg klasse i vår region er ikkje blitt mindre av at staten som største aksjonær i Kongsberg også garanterer for oppkjøpet med rein kapital. Vi synest at intervjuet med toppsjefen i Kongsberg, Geir Håøy, gir grunn til å glede seg til vidare satsing, og vi ønsker lukke til med overgang og ferdigstilling av salg.
Les meir om kva konsernsjefen seier her.
09.07.18 10:46
Ulstein Verft byggjer for Nexans
Ulstein Verft byggjer for Nexans
Nexans Subsea Operations har inngått kontrakt med Ulstein Verft på bygginga av eit stort, DP3-kabelleggingsfartøy.
MAFOSS gratulerer!- Vi set stor pris på at Nexans, ein solid og viktig maritim aktør, vel Ulstein til å bygge sitt nye flaggskip. - Vi har ein svært kompetent organisasjon med lang erfaring i å levere avanserte skip til våre kundar. Denne kontrakten er vunnen i ein tøff internasjonal konkurranse. Vi ser fram til eit konstruktivt og fruktbart samarbeid med Nexans i åra som kjem. Fartøyet vil bli utstyrt for å legge straumkablar og fiberoptiske kablar, kabelskøyting og -reparasjonar og nedgraving av kablar. Skipet av typen ST-297 CLV, er designa av Skipsteknisk, Ålesund. Fartøyet er utvikla for operasjonar i tøffe vêrforhold, med høg manøvrerings- og posisjoneringsevne. Ulstein Verft skal bygge fartøyet og førebu for montering av kabelleggingsutstyret. Det avanserte kabelleggingsskipet har ei svingskive med stor kabelkapasitet på heile 10 000 tonn, og i tillegg ein fiberoptisk kapasitet på 450 tonn. Fartøyet er 31 m breitt og 149,9 m langt. Det har dødvekt på 17 000 tonn, og kan innkvartere 90 personar. - Vi har lang erfaring i å bygge store og krevjande fartøy, og ser fram til å starte på arbeidet med kabelleggingsskipet til Nexans, seier Kristian Sætre, administrerande direktør i Ulstein Verft. Nexans har kjerneverksemd innan avanserte kablings- og tilkoblingsløysingar. Med ei 120-årig historie har selskapet meir enn 26 000 tilsette. Ulstein Group  er eit familiedrive selskap som vart etablert i 1917 og med hovudkontor i Ulsteinvik. Selskapet har aktivitet innan skipsdesign, skipsbygging, system og løysingar for den maritime marknaden. Designselskapet Skipsteknisk i Ålesund vart grunnlagt i 1976 og designar spesialiserte fartøy med vekt på offshore, forsking og fiske. https://vimeo.com/278126251
04.07.18 13:55
Nysgjerrig?
Nysgjerrig?
Sjekk ut info frå ÅKP sin nye Blue Innovation Arena.
Brosjyre i PDF-format under.

Dette er kanskje den mest spanande innovasjonsarenaen i Norge i dag med muligheiter for alle slags innovasjonar og virtuelle presentasjonar.

Les meir, ta kontakt for omvisning og utnytt muligheitene for di bedrift!
08.05.18 09:34
Kontrakt til Ulstein
Kontrakt til Ulstein
ULSTEIN VERFT SKAL BYGGJE POLARSKIP FOR LINDBLAD EXPEDITIONS Ekspedisjonsskipet er designa av Ulstein og vert det første polare nybygget i flåten til Lindblad Expeditions-National Geographic. Lindblad Expeditions Holdings, Inc. har signert avtale med Ulstein Verft for bygging av eit ekspedisjonsfartøy med skroglinjeforma X-BOW®.  Lindblad er ein leiande aktør innan ekspedisjonscruise og reiseopplevingar utanom det vanlege. MAFOSS gratulerer med spanande oppdrag!Det nye fartøyet vil bli bygd på Ulstein Verft i Ulsteinvik, og skal leverast i første kvartal 2020. I avtalen ligg også opsjonar på ytterlegare to skip. - Vi set pris på å bli valt som partnar for dette spennande prosjektet. Lindblad er eit nyskapande selskap og i fremste rekke innan ekspedisjonscruise. Vi ser fram til å realisere prosjektet saman med Lindblad og deira samarbeidspartnarar, seier Gunvor Ulstein, konsernsjef i Ulstein Group. Det moderne skipet er utvikla for polare forhold, som den ultimate plattforma for ekspedisjonar der sikkerheit og komfort står i fremste rekke, saman med berekraftige løysingar for å redusere påverknaden på miljøet. Den bakoverlente baugen, X-BOW®, er Ulstein sitt designkjenneteikn, og syter for drivstoffeffektivitet samtidig som han forbetrar passasjerane sin komfort i røff sjø. Skipet har også ei svært høg isklasse for å kunne kome seg langt inn i polare strøk. Skipet har store tankar for drivstoff og drikkevatn som gjer at det kan gjennomføre lengre operasjonar i fjerntliggande område. Integrerte stabilisatorfinnar sikrar stabiliteten undervegs, mellom anna når skipet stoppar opp for å observere dyrelivet, eller ved avstigning eller ombordstigning. - Dette vert eit toppmoderne fartøy, og vi er veldig glade for å jobbe i lag med Ulstein og deira team av dyktige ingeniørar og designarar når vi no utvidar flåten vår. Det nye skipet blir sentralt for vår langsiktige vekst, og vil bli verdas mest ekstraordinære ekspedisjonsskip innan ei rekke område, seier Sven Lindblad, som er konsernsjef i Lindblad.
07.11.17 14:59
1234