mafoss_logo_high_res.png
Menu
mafoss_logo.png

Foto: Ingeniør på innreiing, Marita Egset Bjerkvik, fekk i dag over eit nytt spennande cruiseprosjekt frå salsteamet i Ulstein Verft, her ved salssjef Trond Skodjevåg Bø og administrerande direktør Kristian Sætre.
Foto: Ingeniør på innreiing, Marita Egset Bjerkvik, fekk i dag over eit nytt spennande cruiseprosjekt frå salsteamet i Ulstein Verft, her ved salssjef Trond Skodjevåg Bø og administrerande direktør Kristian Sætre.

Linblad vil ha meir

Linblad skal bygge meir hos Ulstein:
Ulstein Group skal byggje eit polarskip nummer to for Lindblad Expeditions Holdings, Inc. Lindblad sin polarflåte aukar då til fire.

MAFOSS gratulerer!! 

Lindblad bestiller nytt cruiseskip frå Ulstein

Ulstein Group skal byggje eit polarskip nummer to for Lindblad Expeditions Holdings, Inc. Lindblad sin polarflåte aukar då til fire.

Lindblad Expeditions Holdings, Inc. er ein verdsleiande leverandør av ekspedisjonscruise og opplevingsreiser. Reiarlaget har frå før ein skipsbyggingskontrakt på plass ved Ulstein Verft. Skip nummer éin, ‘National Geographic Endurance’ skal leverast i første kvartal 2020.

- Vi er svært nøgde med at Lindblad, ein verdsleiande aktør innan ekspedisjonscruise, igjen har valt Ulstein som designar og byggjar av det nye ekspedisjonscruiseskipet deira. Dette er ei tillitserklæring til alle våre tilsette, seier Ulstein sin konsernsjef, Gunvor Ulstein. Ho held fram: - Lindblad er ein kompetent og erfaren kunde, og vi ser fram til eit fortsatt godt og konstruktivt samarbeid med dei.

Fartøyet blir bygd ved Ulstein Verft i Ulsteinvik, og er planlagt levert i tredje kvartal 2021. Polarskipet er systerskip til ‘National Geographic Endurance’, og har den høgaste isklassa (PC5 Category A) som har blitt tatt I bruk for spesialbygde passasjerfartøy, Det er utstyrt med Ulstein sin X-BOW®, som gir ei jamn og komfortabel reise sjølv ved høg sjø i mot, noko som også fører til auka drivstoffeffektivitet og reduserte utslepp.

- Det er svært spennande å kunngjere neste fase i vekststrategien vår, seier Sven Lindblad, som er president og konsernsjef i Lindblad, og held fram:  - ‘National Geographic Endurance’ byr på heilt unike reiseruter som følgje av eigenskapane til skipet. Fartøyet har blitt møtt med stor spenning både frå passasjerar som har reist med oss før, og frå dei som er nye for Lindblad-National Geographic, og vi er sikre på at systerskipet hennar vil bli møtt med den same entusiasmen i marknaden. Desse to skipa representerer eit heilt nytt nivå på yteevna innan ekspedisjonscruise, både når det gjeld komfort for passasjerane, når det gjeld kva regionar og ruter dei er i stand til å trafikkere, og evna til å kunne fungere som vitskapsplattformer i nokre av dei fjernaste og mest urørte delane av verda.

Som systerskipet vil det nye skipet ha plass til 126 passasjerar i 69 romslege lugarar og suiter, og er designa for at gjestane skal kunne ha nær kontakt med naturmiljøet og vere ei ultimat plattform for utforsking. 75 prosent av lugarane har balkongar der ein kan nyte utsikta, der er fleire observasjonsdekk både inne og ute, og observasjonsvingar, noko som gjer at det omliggande miljøet til ei kvar tid vil vere tilgjengeleg. Ekspedisjonar ut frå skipet er forenkla gjennom eit innovativt festesystem for gummibåtar, noko som gir rask og trygg tilgang til ein kvar destinasjon. Skipet har eit breitt utval av ekspedisjonsmateriell, til dømes kajakkar, langrennsski, ein fjernstyrt miniubåt, undervassmikrofonar, eit videomikroskop, undervassvideokamera med meir.

-Vi er begeistra over å annonsere bygginga av dette spennande nye skipet, seier Nancy Schumacher, viseadministrerande direktør innan reiseaktivitetar i National Geographic Partners. - Dette er eit nytt eksempel på suksessen og den pågåande ekspansjonen i partnarskapen mellom National Geographic og Lindblad.

Om Lindblad Expeditions Holdings, Inc.

Lindblad Expeditions Holdings, Inc. er eit selskap som tilbyr ekspedisjonsreiser, og samarbeider med National Geographic for å inspirere folk til å utforske og bry seg om planeten. Gjennom dette samarbeidet vert det laga marine ekspedisjonsprogram som skal fremje naturvern og berekraftig turisme. Reisene er pedagogisk orienterte, der gjestane får møte og lære av leiande forskarar, samtidig som dei utforskar fantastiske naturmiljø både over og under sjøen ved bruk av toppmoderne ekspedisjonsmateriell.

Om Ulstein Group 

ULSTEIN har om lag 600 tilsette og har hovudkontor i Ulsteinvik. ULSTEIN leverer produkt og tenester innan skipdesign, skipsbygging og utstyrspakkar til den internasjonale marknaden. I 2017 feira selskapet sitt 100-årsjubileum. Gjennom eit hundreår har dei skapt morgondagens løysingar for berekraftige marine operasjonar saman med sine partnarar.  Ulstein Verft har til saman bygd over 300 skip, meir enn 100 skip frå Ulstein Group er levert med X-BOW®.

Om National Geographic Partners LLC

National Geographic Partners LLC (NGP) er eit samarbeid (joint venture) mellom National Geographic og 21st Century Fox. Dei har som målsetting å tilby vitskap, forsking, eventyr og utforsking på tvers av sine mediekanalar, som kvar månad når meir enn 760 millionar menneske i 172 land. NGP yter 27 prosent av inntektene sine til nonprofitt-selskapet National Geographic Society for å finansiere arbeid innan vitskap, utforsking, naturvern og utdanning.

 

https://ulstein.com/news/2019/lindblad-bestiller-nytt-cruiseskip-fra-ulstein

MAFOSS presenterer:
MAFOSS presenterer:
SHOK Partner AS     

I dag presenterer vi SHOK-partner, som vart MAFOSS-medlem i 2020.
25.03.21 08:22
MAFOSS presenterer:
MAFOSS presenterer:
KACE AS
08.03.21 12:44
Flytting av GIEK
Flytting av GIEK
MAFOSS om plassering av nye GIEK:
MAFOSS ser at det vert meldt at byråkratane i GIEK sjølve skal avgjere kor dei vil ha hovedkontoret sitt når GIEK og Eksportkreditt vert samanslått.
Dette meiner MAFOSS blir heilt feil og bak mål i forhold til kor brukarane av tenestene er plasserte. Hovedbruken av dette systemet ligg i bedriftene langs kysten som pr i dag er dei store verdiskaparane i AS Norge. Arbeide nær brukarane
-Det seier seg sjølv at det nye GIEK/ Eksportkreditt ikkje kan leggast til Oslo, seier Jan Thormodsæter, dagleg leiar i MAFOSS.
 -Det blir som å la Vassendgutane bestemme låtvalget i Operaen. Sikkert gøy for nokre, men ei absolutt katastrofe for fleire. Store verdiskaparar
Bedrifter i Møre og Romsdal er dei største brukarane av ordningane pr i dag, med bedrifter i Vestland og Viken på andre og tredje.
-Det er for oss difor opplagt at dette må leggast til kysten, fortrinnsvis Ålesund, seier han. Politikken
Fleire politikarar har kome på bana den siste tida, og MAFOSS håper dette blir stoppa av opposisjonen sidan Regjeringa har vore unnfallande i saka. MAFOSS trur at Senterpartiet og Arbeiderpartiet saman med FrP vil kunne gjere mykje for utfallet av denne saka.  -Her må Regjeringa ha ei klarare mening, og vi ber Næringsminister Iselin Nybø om å steppe opp. Dette kan ikkje bli overlatt til byråkratene, seier Thormodsæter.  
08.01.21 12:54
Samferdselskonferansen 2020
Samferdselskonferansen 2020
Samferdselskonferansen 2020 vart ein suksess med fullteikna hus på Hotel Alexandra i Loen. Takk til alle som stilte opp og gjorde arrangementet til ei svært god samling rundt utfordringar og løysingar for RV15 (Strynefjellet og arm til Geiranger) og E39 (Byrkjelo-Grodås).  Skulle du ha spørsmål kan du sende e-post til arrangørane sin kontaktperson for konferansen: Svein Sunde på sveinsunde@godevegar.no
07.09.20 09:12
Siste nytt
MAFOSS presenterer:
MAFOSS presenterer:
SHOK Partner AS     

I dag presenterer vi SHOK-partner, som vart MAFOSS-medlem i 2020.
25.03.21 08:22
Giganten
Giganten
Ulstein verft er snart klare med Nexans sin kabelleggar, og no er det sluttspurt før prøveturar og testing. 

Les meir om dette flotte prosjektet på Vikebladet sine sider.
23.03.21 13:27
MAFOSS presenterer:
MAFOSS presenterer:
KACE AS
08.03.21 12:44
Webinar 1. mars
Webinar 1. mars
Kapitalmarknader og finansiering
mot maritim næring -med fokus på det grøne skiftet
16.02.21 08:32
Trafikkstasjon i Ørsta
Trafikkstasjon i Ørsta
Nettverk for samferdsel, Sunnmøre er ei gruppe samansett av leiarane i næringslag- og foreiningar i Sande, Volda, Ørsta, Herøy, Hareid, Vanylven, Ulstein, Haram og Ålesund i tillegg til representasjon frå Gode vegar, Maritimt forum Nordvest og MAFOSS. Gruppa er uroa over innspela til nedlegging av Trafikkstasjonen i Ørsta, og har i dag sendt melding til Transport- og kommunikasjonskomiteen på Stortinget. Les meir under.
18.01.21 12:28
Flytting av GIEK
Flytting av GIEK
MAFOSS om plassering av nye GIEK:
MAFOSS ser at det vert meldt at byråkratane i GIEK sjølve skal avgjere kor dei vil ha hovedkontoret sitt når GIEK og Eksportkreditt vert samanslått.
Dette meiner MAFOSS blir heilt feil og bak mål i forhold til kor brukarane av tenestene er plasserte. Hovedbruken av dette systemet ligg i bedriftene langs kysten som pr i dag er dei store verdiskaparane i AS Norge. Arbeide nær brukarane
-Det seier seg sjølv at det nye GIEK/ Eksportkreditt ikkje kan leggast til Oslo, seier Jan Thormodsæter, dagleg leiar i MAFOSS.
 -Det blir som å la Vassendgutane bestemme låtvalget i Operaen. Sikkert gøy for nokre, men ei absolutt katastrofe for fleire. Store verdiskaparar
Bedrifter i Møre og Romsdal er dei største brukarane av ordningane pr i dag, med bedrifter i Vestland og Viken på andre og tredje.
-Det er for oss difor opplagt at dette må leggast til kysten, fortrinnsvis Ålesund, seier han. Politikken
Fleire politikarar har kome på bana den siste tida, og MAFOSS håper dette blir stoppa av opposisjonen sidan Regjeringa har vore unnfallande i saka. MAFOSS trur at Senterpartiet og Arbeiderpartiet saman med FrP vil kunne gjere mykje for utfallet av denne saka.  -Her må Regjeringa ha ei klarare mening, og vi ber Næringsminister Iselin Nybø om å steppe opp. Dette kan ikkje bli overlatt til byråkratene, seier Thormodsæter.  
08.01.21 12:54
Jobb i Skaparhuset?
Jobb i Skaparhuset?
Sjekk saka og søk i dag! Frist: 8. januar.
05.01.21 08:22
Ned med prisen!
Ned med prisen!
MAFOSS og "Nertverk for samferdsel, Sunnmøre" meiner at pris på AutoPass må bli lågare. Dette både av omsyn til privatbilistar og for transportørar som leverer til våre medlemmer på Sunnmøre.  Meir i saka her.
04.12.20 12:40
Stad skipstunnell
Stad skipstunnell
Omsider falt det på plass. FrP sikra finansieringa i budsjettforhandlingane, og det blir oppstart som planlagt.
Dette er ei svært god nyheit for alle som bryr seg om samferdsel og god infrastruktur mellom regionane på kysten. MAFOSS takkar særskilt Måløy vekst og leiar Randi Humborstad som har jobba hardt inn politisk for dette.  Les meir her.
02.12.20 08:21
MAFOSS om TAF/ YSK
MAFOSS om TAF/ YSK
MAFOSS meiner:
Det er for tida diskutert på fylkesplan om ein bør få starta opp att YSK/ TAF-tilbodet. MAFOSS har dette som ein del av sitt strategiarbeid, for dette tilbodet har vore svært viktig for fleire av våre medlemsbedrifter. 
LIkevel ser vi at tidene er svært utfordrande, og vi ber difor om at ein avventar litt i denne omgang. Vårt forslag er at ein heller jobbar for å hjelpe den maritime næringa gjennom krisa først, så kan vi sjå på dette tilbodet ila neste år. Vi håper at det er realitisk å starte YSK igjen på søre frå skuleåret 2022/23.

Les meir i reportasjen i nett.no
23.11.20 09:11

gå til arkiv